Mari Melancong ke SABAH

Posted by Js Kic Excell 13 October, 2011
Mari Melancong ke Sabah
Walaupon aku baru skali je g sana. Mmg niat aku nak g melancong ke sana lagi.Mungkin tahun depan. Tp tiket dah kn beli. Sbb nak murah.Disini aku sisipkan juga peta yang aku ambil dari Blog Pusat Pelancongan Sabah. Nak g Jalan2 kena usha2 tempat menarik kat sana. rugi la klau x g jalan2. Marilah kita melancongan ke dalam negara. Jom reramai kita melancong ke sabah. Tempat yang aku nak g adalah Kundansang..Sejukkkk..

klau nak maklumat lanjut g la ke blog nie...

2 Responses to Mari Melancong ke SABAH

  1. Noor Maizan Says:
  2. wah kite tak penah pergi sabah sarawak..teringinnnn tp tak de duet lagi...

     
  3. kawin ngan org sabah atau sarawak..kompom ke sana...

     

Post a Comment

Iklan Nuffnang

My Dream

My Dream

Mari Klik Disini Kawan2...

Ini Kawan2 Belog Tersayang

Halangan Untuk Berjaya

Halangan Untuk Berjaya

area sembang n berceloteh

Kepentingan Komunikasi

Kepentingan Komunikasi

Ubat Hati

Ubat Hati

Bersama mengingati

Bersama mengingati

Motivation

Motivation

Softskill

Softskill

teambuilding

teambuilding