Hobi Masa Lapang Bila Balik Kampung

Posted by Js Kic Excell 03 June, 2011

Aku dh lama x update blog aku nie..Sibuk melanda sekarang nie..aku Join MHS UTHM untuk kemasukkan Diploma. Dengan kesempatan yang ada aku ingin menepek sikit gambar aktiviti yang aku lakukan semasa balik ke kampng baru2 nie. Masa cuti sekolah dan cuti sem politeknik dulu nie la keje dan aktiviti yang aku lakukan. Iaitu memancing, ini memang aktiviti PALING aku minat..klau musim udang aku akan ke Sungkai Bernam, Selangor untuk memncing. Klau x memancing ikan je lah..bukan slalu dapat pon tp dah nama pon Hobi masa lapang..LAYAN Jeeeee...masa aku memancing nie  aku ngan kawan baik aku kat kampung, nama dia mohamad.. dulu aku panggil dia Mat Ganja sbb dia kurus masa bdk2 tp sekarang x tau la apa dia makan gemuk semacam je.. Sudi2 lah lihat gambar yang x seberapa..oh, lupa..tempat kejadiaan adalah di Sungai Sungkai, Perak. 20 minit menaiki motorsikal dr kampung aku.
Nama beliau Mohammad, nie la kawan memancing aku. sudah bekerjaya...

Sambil menunggu ikan memakan umpan Mohammad menyuruh aku mengambil gambar beliau..

Giliran aku pula untuk bergambar

Ikan pertama dan terakhir yang aku dapat..hahaha

Boleh la tahan besar ikan tue..tue je rezeki aku ari tue..Mohammad langsung x dapat..hahaha..





1 Response to Hobi Masa Lapang Bila Balik Kampung

  1. Unknown Says:
  2. haha..gile besar kot ikan tuh..

     

Post a Comment

Iklan Nuffnang

My Dream

My Dream

Mari Klik Disini Kawan2...

Ini Kawan2 Belog Tersayang

Halangan Untuk Berjaya

Halangan Untuk Berjaya

area sembang n berceloteh

Kepentingan Komunikasi

Kepentingan Komunikasi

Ubat Hati

Ubat Hati

Bersama mengingati

Bersama mengingati

Motivation

Motivation

Softskill

Softskill

teambuilding

teambuilding