Follower 100...

Posted by Js Kic Excell 25 June, 2011
Ari nie Follower dah menjadi 100..hehehe..mcm sengal je ayat.Padahal org lain dah beribu2 follower..thanks kepada semua follower2 Lipan. Nia nak cite Follower yang ke 100, klau kat chat nama dia LennMommaChubby. Aku rasa aku bergiat aktif sikit la dalam blog start bulan April tahun nie 2011 la.. nie semua atas Hasutan Brader Joe. dia serumah ngan aku. Skrg dia x der kt rumah, dia g MASUM. tue blog dia x update dlm seketika. Blog adalah ruang untuk aku mengisi masa lapang..Banyak info yg boleh kita kongsikan..nie lah Follower ke 100 lipan ( gaya mcm 10000.hehehe ). Jom kita terjah :


Banyak info berguna di blog nie...Siapa2 nak tahu lebih tentang kesihatam silalah kunjung blog nie..Jemputlah terjah ke blog nie...Cantik...


Thanks kepada semua kawan2 Blog Lipan....X kiralah anda Follower no berapa..

6 Responses to Follower 100...

  1. syrupmasin Says:
  2. congratt :)

     
  3. jefri Says:
  4. hahaha,....thanks..br berinak2 ngan blog...bnyak lg kn menuntut..

     
  5. Cik Azizah Says:
  6. tahniah! happy berblogging ya :)

     
  7. jefri Says:
  8. suka berblogging jer..update mls la..hahaha

     
  9. kotak bulat Says:
  10. tahniah...keep blogging ye kwn.. :)

     
  11. amir aizat Says:
  12. tahniah!!

     

Post a Comment

Iklan Nuffnang

My Dream

My Dream

Mari Klik Disini Kawan2...

Ini Kawan2 Belog Tersayang

Halangan Untuk Berjaya

Halangan Untuk Berjaya

area sembang n berceloteh

Kepentingan Komunikasi

Kepentingan Komunikasi

Ubat Hati

Ubat Hati

Bersama mengingati

Bersama mengingati

Motivation

Motivation

Softskill

Softskill

teambuilding

teambuilding