Gambar Kucing2...Ambil dari Pak Cik Google

Posted by Js Kic Excell 12 May, 2011

Antara banyak2 binatang, kucing paling aku suka..kadang2 dia buat aksi2 yang menarik. Nie antara gambo yang aku nak kongsi ngan reramai..( pada hal ambil kat google).. Aku klau tgk gambo kucing yang menarik nie aku save. Sbb dia santik n lawa. dia juga mcm manusia..Banyak ragam...jom tengok..

Sakit perot sebab tersilap makan...sian2.

Nie kucing yang ngah berlatih silat

Aksi ketika belajar silat dari Tok Kung Fu

Alangkah Indahnya klau ikan tergolek2 depan mata.

" Klau aku tido kat sini, kompom mimpi tikus berlari dalam  mulut "....Mioww

Aksi penuh gaya..

" Bahagiaaaa, Ku rasa...aaaaaa"

Kasih ibu itu indah...

Kucing menjadi Pikachu..mmg fanatik Pokemon

kacak n bergaja....tp mcm betina sekor tue..

Aksi terbang yang penuh berani...jagaaaaa

Ini mmg selalu blajo mengintai orang mandi

Penuh bergaya n semat....

Wekkkkk. x dapat..

dodoi la sayang..dodoi la sayang..tido yerrrr

Apa terjadi kita tetap sahabat

Senyummmmmmmmm

Penuh Kasih sayang

malas nak kejar Tikus,....Tikus lari laju...tetikus dok diam jer..baik tangkap yang nie jerrr

3 Responses to Gambar Kucing2...Ambil dari Pak Cik Google

  1. kucing yang tersangatlah comelll !!

     
  2. OCEAN ROVERS Says:
  3. saya pinjam link ini untuk post saya yang terbaru-ikhlas admin Komuniti blogger sempoi~

     
  4. Anonymous Says:
  5. sukanyalah kat kucing.
    datang sini singgah =))

    TAK SALAH KALAU BALAS KUNJUNGAN KAN?

    personal blog :
    expire-date.blogspot.com

    blogshop :
    old-stuffresale.blogspot.com

    THANK YOU !!!

     

Post a Comment

Iklan Nuffnang

My Dream

My Dream

Mari Klik Disini Kawan2...

Ini Kawan2 Belog Tersayang

Halangan Untuk Berjaya

Halangan Untuk Berjaya

area sembang n berceloteh

Kepentingan Komunikasi

Kepentingan Komunikasi

Ubat Hati

Ubat Hati

Bersama mengingati

Bersama mengingati

Motivation

Motivation

Softskill

Softskill

teambuilding

teambuilding